I buy my crack, I smack my bitch

Var det längesen jag skrev? Svar: Ja.
Har jag något att skriva om? Svar: Nej.
Nej, jag har verkligen ingenting att skriva, även om jag kunde ha skrivit "våren är här, tjuhu!", fast det gör ju alla andra, så jag tror att alla redan vet det.
Jag har heller inga fina bilder att lägga upp. Jag vet vilken sorts bilder jag vill ta, men jag glömmer av det när jag väl står där med kameran. Och så kan jag skylla lite på att jag inte har något bra redigeringsprogram. Var snälla och skriv ner detta.
  Idag klippte jag min lugg. Det gör jag typ varje dag. Jag blev asarg för att den var så sne, vilket jag inte hade sett förrän då. Jag undrar hur detta slutar..
  Jag vill ha ett makroobjektiv till min kamera(!!!!!!!!), och så vill jag ha ett par COOLA glasögon :)  Typ ett par från Beyond Retro. Jag har sett coola där.
  Okej. Hur intressant är min blogg på en skala från ett till tio? :D
  Svara inte på det, förresten.
  Hur hårt bajsar du på en skala från ett till tio? 


  Svara inte på det heller.













Trackback
RSS 2.0