Dusch, bal och avslutning

Det var tisdag, dagen var menad som den sista i skolan innan avslutningen. Så varför inte passa på att ta sig en nöddusch i labsalen?
  Nora och Oskar hade planerat att göra detta sen sjuan, och de ville ha med sig massor av folk, så varför inte, liksom. Om någon undrar så var jag den första som sprang in i duschen. Först var vattnet brunt av rost. Trevligt, må man säga.
  När vi var klara städade vi upp allt vatten toppless..a och gick sedan och sjöng på musiken. Vad annars?
  Vi få och trevliga som duschade var.. JAG, Ida, Nora, Anna, Oskar och Johan. Sen var Adam med som moraliskt stöd eller nåt. Och Billy och Rikard med. Våran NO-lärare Christers enda kommentar var att vi var tvugna att städa upp efter oss.
  En klockren bild: (Det var för övrigt inte jag som dokumenterade detta, det var Ida, så bilden är hennes)


På tisdagskvällen var det bal, eller avslutningsmiddag som alla andra valde att kalla det. De flesta tjejerna i klassen var hemma hos Ida och skrek och stressade innan festen i ungefär en och en halv timme, för att sedan ta oss mot skolan i all hast. Vi hoppade på en bokad buss vid skolan, och åkte sedan ut till typ Långedrag, där en restaurang hade hyrts och det var hemskt fint. Vi åt och sen åt vi igen, och så sjöng vi lite, och sen dansade vi järnet. Verkligen järnet alltså.
  Lite rave och lite dubbelmacka, så att säga. Men det var nog mest rave. Från min sida iallafall. Ja, jävlar vad kul det var.
  Rektorerna dansade till och med. Det var galet.
  Jag låter denna bilden representera kvällen. Om ni undrar över minen så var det för att jag just hade sett en viss person dra ner sina byxor osv, osv.


Sen kom då dagen för avslutningen. Det finns väl inte så mycket att skriva egentligen. Det kändes jättebra, och jättesorgligt, även om jag inte grät så mycket som jag trodde att jag skulle. Jag trodde verkligen att jag skulle vara omöjlig och bara gråta och gråta, men det var bara lite snyftningar.
  För er som inte vet så mycket om min klass så kan jag säga att den är helt underbar, och alla i klassen har haft tur som hamnat i just våran klass, med så bra sammanhållning och så himla fina människor. Det finns självklart alltid någon eller några man kommer sakna mindre än andra, men dessa är jävligt få, och dom kommer jag ändå sakna lite. Så ja, ni kan ju förstå att jag verkligen hade en väldigt bra klass, och vissa har jag gått med i tio år, andra i sex. Hemskt fina år, och tack för allt. Jag tog nästan 400 bilder, så det blir jättasvårt att plocka en bild, som ovan, det får bli ett gulligt urval. (Jag tog iofs nästan 200 bilder på balen, men tyst nu.)

LUCY!

Barn som sjunger, yay!

Naomi som blir väldigt glad eftersom hon vinner kamrat-priset eller vad det hette. Bästa kamrat! (Hon förtjänar det som fan)

En jävligt epic Billy

Yay, vi sjunger! Och från och med nu tänker jag alltid sträcka på mig. (Jag vet, lite fult att jag har converse, men det var så tråkigt väder)

Dom var fina, jag var OMG

VAD HÄÄÄNDER?! (Alla nior, jag är där.. bakom typ)

Vi stod och väntade på att få gå in i bamba. D var varmt.

Det gick hett till

Och här med (älskar att bilderna är tagna exakt efter varandra)
Nora och jag, och vi är väldigt fina

Stiliga män

Idris pappas restaurang som somliga gick till efteråt för att äta thailändskt! (Det satt mer folk vid ett annat långbord)


Nu har jag sommarlov, och imon firas Billy på restaurang och på söndag firas Jesper med ett spelkonvent hemma hos sig. Trevlig helg för mig, alltså!


Sonaaa

Alltså POJKPUSSBILDERNA var väldigt söta hihi

2009-06-12 @ 14:22:56
URL: http://atompop.blogg.se/
Ida

jag vågar nog inte inse att vi inte kommer tillbaka till ramberget.. det var mysigt igår och idag. Vi ses på söndag din korv <3

2009-06-13 @ 00:04:32
URL: http://idalmgustafsson.blogspot.com/
Emelie

Älskar killen med gult hår på den första blixtbilden!

2009-06-16 @ 23:43:11
URL: http://krigochspik.blogg.se/












Trackback
RSS 2.0