Why always so negative?

Det regnar mycket dessa dagar, vilket troligen inte har undsluppit någon. Även om jag gillar regn så är jag väldigt sugen på att bada, och lite sol skulle inte sitta fel. Jag är också väldigt sugen på att skejta. Ja, jag skejtar. Regn är som sagt uppskattat, fast jag tycker att det kan vänta kanske tre veckor, sen kan det börja bli höstigt.
I sånahär regniga förhållanden vill man ha musik, och jag vet att ni vill ha två videos av väldigt olika slag, från min sida.

Om ni inte vill ge bandet en chans, visst! Men om ni gör det, så vill ni kanske inte titta på videon, den är lite läskig, bara en liten varning.


Det finns ingen video till denna än, men den är nästan bättre på Spotify.. nu vet ni.


Jag har lite blandad musiksmak, I know :)
Ha det bra kåmpisar



Ida

jag vill också bada, och jag e sjukt sugen på att skejta också.. :( hatar regn!!! fast nu är det faktist sol ute :O

2009-07-29 @ 13:32:45
URL: http://idalmgustafsson.blogspot.com/












Trackback
RSS 2.0