te

HEJ! Det var ganska så längesen jag uppdaterade, jag har inte kännt något behov av att blogga, that's why. Men jag märkte att jag faktiskt har några prenumeranter, fast jag säger inte hur många, för då kommer ni se ner på mig. Men ja, om jag har prenumeranter betyder det väl att dom vill läsa lite nya grejer, så jag kan ju faktiskt försöka uppdatera lite då och då.
Så ja, nu ska jag bli bättre på det, minst ett inlägg i veckan, har jag som mål!
Problemet är att jag inte har tagit så många bilder på sista tiden, för min kamera har varit där jag inte har varit, men nu är jag lyckligtvis med min kamera, och jag och min kamera var med lite folk vid havet igår. Vi badade och grillade och det regnade på oss, men vi stod ut. Nu pratar jag inte om kameran, alltså. Eh.
 Nu finner det sig tyvärr så tragiskt att jag inte kan få in några bilder i min dator från min kamera, eftersom USB-sladden bestämde sig för att inte vara på samma ställe som jag och min kamera. Och jag ogillar starkt att posta blogginlägg utan bilder, för jag brukar inte alltid läsa folks inlägg med bara text och inga bilder, så jag tror inte att någon gör det här heller, haha. Men jag kanske kan hitta en liten bild som ni inte har sett, gammal, men som kan göra detta inlägget lite intressantare!
 Oj, sist jag la in bilder på datorn var den 21 juni.. fan då!
Åh.. en ros.


Och en ganska så ocharmig bild på Johan, mig och Oskar. Framförallt var den ocharmig på mig. Ida är bakom kameran

Ja, det var väl pretty much it, med hopp om bättre uppdatering snart. Poss

Ida

ooh, den dagen/kvällen <3 tycker det ska göras om :) det var mysigt :)

2009-07-17 @ 22:01:14
URL: http://idalmgustafsson.blogspot.com/












Trackback
RSS 2.0