-2,8 C

Jah, jag sov hos Emelie. Här kommer några väl utvalda bilder, minsann.

E.
(Okej, det ser ut som om jag inte har redigerat, i mina ögon, och det stör mig.)
Vi åkte från Brunnsparken till 1:ans ändhållplats; Östra Sjukhuset. Mycket trevligt. Sen skulle vi åka till den andra ändhållplatsen, som ligger bortanför Frölunda = 42 minuters resetid. Även om det var en solig dag och vi satt på en fin spårvagn, och även om vi hade fått chans att se otroliga platser som vi kanske aldrig tidigare skådat, så lockade det inte, så vi hoppade av vid Bengans (säger vi) och strosade runt. Sen gick vi till Sjöfartsmuseet, det var läskigt.
Här är en bild på en gammal (ingen betoning på gammal) spårvagn, för jag tror inte att ni vet hur en spårvagn ser ut:
Hej

Emelie in sun:
E.

Solnedgång utanför Sjöfartsmuseet:
fucking fuck

Sen gick vi väl hem till Emelie lite och kollade på lite film, och sov lite, och vaknade lite (fast jag är inte säker) och kollade på lite mer film, och gjorde lite (naej, mycket) fruktsallad!!!!!!!!! Och lite sånt (:

Emelie

Jag ser ut som en man. Det stör mig lite. Alltsoooo, gamla spårvagnsbilden<3 Och solnedgångsbilden<3

2008-11-02 @ 15:11:32
URL: http://krigochspik.blogg.se/
Ebba

Emelie ser väldigt inte ut som en man, hon ser ut som en sötsötsöt kvinna. Eller kanske snarare flicka. :) Solnedgångsbilden var fantastisk, jag gillar det lilla flygplanet apmycket, för det är väl ett flygplan? : )))))))))))))))))

2008-11-03 @ 17:53:03
URL: http://ordbajsning.blogg.se/
SARAAAAAAA

Ebba: Jah, it is a flygplan, som jag diggar (:

2008-11-03 @ 19:52:23
URL: http://inberlin.blogg.se/
malin

me liki bildeeeer!

2008-11-05 @ 21:38:03












Trackback
RSS 2.0