The clock is ticking

Januari:
Det är kväll och trötta, trötta ögon. Jag vill börja om och måla upp en ny värld. Fingrar mot naken rygg existerar inte längre i min värld. Inte längre, inte än.
"Vänta inte, men var öppen", ungefär.
Ibland vill man bara sjunka ner i sina egna tankar. Man tjänar inget på det, men det är så lätt. För lätt.
"Att göra slut kräver mod, att komma över kräver ork".
De flesta dagarna blir fyllda med ork. Det är nätterna jag inte klarar. Tankarna på allt jag missar, alla gånger jag var sur, alla gånger jag sa nej. Varför gjorde vi aldrig det? Tänk vad kul det skulle blivit . Om.
Får inte tänka så. Borde inte. Sen när förbjuder man sig själv att tänka tankar om den man älskar egentligen? Eller är det så längre? Kärlek? Det klingar inte på samma sätt. Det ekar inte när jag säger det.

Och ännu en hyllning till vackra vänner som förgyller allt och alla. På riktigt. Och ni vet vilka ni är. Orken finns där för att ni gör det.

Ida

Sarahjärtat.

Du är så otroligtbra. <3

2010-01-09 @ 00:35:56
URL: http://idalmgustafsson.blogspot.com/
Erica

Jag älskar dig.

Jag vet verkligen inte vad jag ska skriva mer än det. Men jag vet att du kommer klara det här, VI kommer klara det här.

2010-01-09 @ 11:29:00
URL: http://dansikonfettiregn.blogg.se/
*

Åh.

Känner samma, man vill inte tänka på det,

men det är så lätt, och det känns så tryggt.

För om man inte får uppleva det mer, får man fantisera sig igenom dagarna, hur himla bra allt skulle ha varit.

2010-01-23 @ 15:51:58












Trackback
RSS 2.0