we were never here

Valborgsmässoafton spenderades i regn. Vi - jag, Emelie, Erica och Ivan - stod och väntade i en minst en timme på cortégen och tyckte mest synd om oss själva under den tiden. Vi stod och kramades för att hålla värmen och jag ville självfallet inte förstöra detta fina ögonblick genom att dra upp kameran ur väskan. Eller så berodde det på regnet, jag vet inte.

Efteråt åkte iallafall jag och Emelie hem till Ebba där även Matilda befann sig och vi gjorde varma mackor och värmde oss i mjukisbyxor och med te ett tag, tills vi bestämde oss för att titta på Pirates of the Carribean. Så det gjorde vi. Eller vi halvsov nog mest.

Vaknade av att Ebba sjöng för mig vilket var fint. Vi chillade hos Ebba i ungefär.. massa timmar. Planerade att åka till Ikea för att fika superbilligt men sen gick inte bussen som vi trodde dit så vi orkade inte. Jag och E&E hamnade istället på Espresso House där vi satt och hade det ALLMÄNT TREVLIGT!!!!!!!! Bilder! :

Sitter och väntar på spårvagnen i typ en minut


At le spårvagn




På Espresso huset
Nom nom




Ha hänsyn till vårat rätt sletna utseende! TACK PÅ FÖRHAND!

Erica

Allting var väldigt fint, trots att det regnade.

<3

2010-05-02 @ 10:51:51
URL: http://dansikonfettiregn.blogg.se/
Emelie

DU halvsov kanske, hahaha! <3

2010-05-02 @ 15:58:34
URL: http://krigochspik.blogg.se/












Trackback
RSS 2.0