Han är allt jag har

Känslorna blir för många, svämmar över, dom svider. Tillslut sprängs allt och kroppen faller handlöst mot kaklat golv. Kallt kakel mot en kallare rygg, vitt kakel mot en vitare rygg.
Händerna som förs upp mot ansiktet luktar svagt av fisk och klor. För mycket fisk.
Man vet att det inte duger, man duger inte. Det kan alltid bli bättre och bättre ändå. Ord som verkligen inte betyder någonting och sånna som bränner. Det bränner till i ögonen och hela kroppen glöder.

Glädjemolnet räddar mig från fiskluktande händer
(Visst känns det som om mina tankar når högre, kommer lite närmare de snart nakna grenarna, gatlyktorna, himlen, för varje gång. Varje gång jag sträcker på mig, ställer mig på tå, för att få känslan av läppar mot läppar, mina mot dina.)
Han är allt jag har

Anonym

haaw.

du är en himla fin tjej Sara.

vi kanske skulle ta och göra något mysigt någon dag?

(och det känns som om vi alltid säger så, men det blir aldrig ;_;)

<3

2009-10-22 @ 12:54:20
Anonym

jah, och det skulle ju vara jättemysigt om jag var en underbar hemlig stalker som för första gången tog kontakt med dig nu, men tyvärr så var det bara en Ella som glömde att skriva namn...

2009-10-22 @ 12:55:52
Sona

Du skriver verkligen helt underbart tjejen! <3

2009-10-24 @ 21:11:45
URL: http://atompop.blogg.se/
malin

Du vet, du är väldans fin. Och skriver väldans fint också! ♥

2009-10-25 @ 18:05:23
URL: http://popsong.blogg.se/
Anonym

Åh, du skriver så fint! Så annorlunda på något sätt (A)

2009-11-09 @ 21:49:44












Trackback
RSS 2.0