When you can live forever, what do you live for?

Jag är en sansad person, jag andas in, jag andas ut. Även om Anna just i detta nu någonstans har biljetter liggandes, till en viss film, som har premiär en viss dag... typ Twilight den 21 november. (Vi är coola, vi kollar inte på kvällen, dagen innan, på den så kallade smygpremiären som folk kunde "fixa biljetter" till, det kunde ju alla göra ändå.) Filmen visas klockan 15:00, vilket är.. eh, ja, vi måste på något sätt få tillåtelse att gå ifrån våra praoplatser minst typ tre och en halv timma tidigare (jag och Naomi då) .
Men ja.

Idag var jag förövrigt och kollade på radhusänden som vi ska flytta till i april och det var bland de finaste hem jag någonsin sett. Vid havet, till råga på allt. Tar det stopp någongång?! Nej. Hejdå iallafall. Sköt om er iallafall.













Trackback
RSS 2.0