om det här ska vara allt vi hann så håll mig hårt, håll mig älskling

Jag tror faktiskt att ni smygälskar att jag uppdaterar min blogg så ofta jag får en ny låt på hjärnan. Varje dag, vill säga.
Sen vore det också bra om jag kunde lägga in massa fina bilder i varje inlägg eller skriva djupa texter som får folk att storkna och stanna i texten för att torka tårarna. Tyvärr är jag inte bra på något av dessa och har därför ännu inte gjort min blogg till något extra. Jag tycker inte heller att det skulle vara kul att skriva vad jag har gjort varje dag. "Idag var jag i skolan, när jag kom hem satte jag mig framför datorn, sen gick jag och la mig. Just det! Jag gjorde inte mina läxor som jag borde ha gjort, allt är sig likt!" Jag är inte bra på att plugga, inte om det inte är under stress. Då går det. Det påminner mig om att jag glömde SO-boken i skolan, alla sidor som vi ska läsa till på måndag är alltså kvar i skolan. Jag borde lära mig fason.

Förresten så var jag med Ebba och Emelie i onsdags, det var en fin break ifrån... skolarbete? Som jag ändå inte gör. Jag känner mig jättestressad av allt skolarbete JAG INTE GÖR. Så är det, folk är olika. Ebba tycker att skolan tar över hennes liv, jag nickar, men jag har inte kännt av det än. Är det för att hon satsar högre än jag? Jag borde satsa mer, psykolog är ett arbete som kräver höga betyg, så att säga. Jag gillar mina kompisar väldigt mycket iallafall. Och på jullovet vill jag åka till Stockholm, mer än någonsin.


Ebba

Jag skulle vilja vara mer som dig.

2008-11-08 @ 21:22:51
URL: http://ordbajsning.blogg.se/
maaalin!

jag tycker det är bra att du inte låter skolan ta över ditt liv! jag har på något mystiskt sätt lyckats bli pluggnarkoman och jag tror inte att det är en bra grej när man tar varenda lilla femminutersrast till att fortsätta på sin so-uppsats eller liknande!

2008-11-09 @ 10:04:06
URL: http://popsong.blogg.se/
SAra

Ebba: <3



MALIN!: Jag skulle vilja vara något mitt emellan!

2008-11-09 @ 20:53:07
URL: http://inberlin.blogg.se/
Tiger

<3

2008-11-10 @ 17:58:05
URL: http://atompop.blogg.se/












Trackback
RSS 2.0